16 Sept 2013

test

Alhamdullilah akhirnya  dapat juga saya menyiapkan sebuah blog yang tidak seberapa ini. Blog ini menjadi ruang untuk saya meluahkan pendapat dan pandangan peribadi.
Apa yang saya ingin kongsikan hari ini. Jika semua manusia itu sama. apa yang akan terjadi agaknya.
sumber dari www.autism-community.com

PERTAMA
Jika Semua Manusia Itu Sama. Di hospital atau klinik mungkin semua akan menghadapi penyakit sama. Senang doktor hendak memberikan ubat. 

KEDUA
Jika Semua Manusia Itu Sama.  Tiada lagi masalah jenayah. ini kerana semua manusia baik-baik belaka Polis pun boleh rehat sikit.

KETIGA
Jika Semua Manusia Itu Sama. Di jalan raya, tiada lagi masalah lalu lintas, ini kerana semua orang patuh kepada undang-undang jalan raya.


KEEMPAT
Jika Semua Manusia Itu Sama. Di sekolah semua pelajar akan mendapat markah sama dan semua pelajar akan mendapat kedudukan pertama dalam kelas, semua pelajar akan menduduki kelas pertama.

KELIMA
Jika Semua Manusia Itu Sama. Di pusat membeli-belah semua baju, kasut dan semua jenis pakaian akan hanya ada satu saiz sahaja. 

hehehe itu sahaja sempat saya kongsikan pendapat saya hari ini. terima kasih kepada yang sudi membaca. nanti saya akan sambung lagi.


0 comments:

Post a Comment